Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Vilken helg!

Publicerad 2011-07-17 22:54:12 i Allmänt

Jag och pojkvännen har haft en riktig mys helg, nere i Köpenhamn. Vi har promenerat hur mycket som helst. Varit på två tivoli. Ätit glass och druckit öl i solen. Åkt dansk tunnelbana. Vandrat på Ströget och njutigt av varandra. Hotellet var jättefint. Allt vi åt var gott. Vi har fotograferat väldigt mycket. Erik var nog inte så superglad över att jag jämnt skulle ha hans mobil, när jag inte hade med min kamera eller bad honom ta kort på mig, men han är nog glad över alla bilder egentligen. Så fort de kommit in på datorn så han kan rensa minnet. Hehe. Just det! Vi klagade, eller snarare sa till att varken TV eller internet fungerade hos oss. Vi hade gjort det dagen innan också, men de kunde inte komma på vad felet var. Så igår skickade de upp en champange flaska till oss! Vi hade redan jordgubbar (och oreos, hehe) som vi mös med i sängen framför Avatar (på datorn). Kunde inte ha fått en bättre avslutning på vår första resa tillsammans!

Har inte orkat föra över några bilder. Dessutom är inte detta min dator, så ni får vänta på bilder. Imorgon blir det jobb, men inte för ens på kvällen. Så jag ska nog se på en till film. Fjärde för idag. Beastly, The Guardian, Step Up 3 -vad blir det nu?

P.s. Ni som är vän med mig på facebook. Statusen handlar inte om min pojkvän. Men det kanske ni redan listat ut. Hoppas ni haft en kanonhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela