Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Breaking Dawn

Publicerad 2011-06-12 14:41:00 i Allmänt



Jag älskar ju Twilight serien. Är kär i hisotien. Gråter såfotr jag kollar på filmerna, eller klippen. Har börjat om på sista boken som snart kommer ut. Eller ja - i november. Och det är bara första delen. Dem har ju delat upp filmen i två. Typiskt. Har ni sett trailern än? Ska kolla på Watar for Elephants snart. Fick ju den här om dagen, så det ska bli spännande. Hade tänkt tvinga pojkvännen att se den med mig. Mysa lite.

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-19 07:26:13

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela