Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Ett hyfsat långt inlägg

Publicerad 2011-06-27 09:25:00 i Allmänt

Oj vad förra veckan gick snabbt! Jag gjorde massor av roliga saker med vänner och pojkvän och hann jobba ett par pass. Jag har tittat på säkert fem filmer. Varav en var på bio. Käkat middag med vänner och firade även midsommar med de bästa! :)

Under midsommar var vi ute i Danderyd hos M och åt god mat, drack gott, pratade badade i hans pool och blev uppätna av mygg. Iaf jag och E. Vet inte riktigt varför de fick för sig att försöka lära mig spela golf. Urusel var jag iaf, men E kickade killarnas ass! Hon var sjukt bra!! Nu väntar jag bara på att någon av systrarna ska lägga upp bilder på facebook (själv hade jag ingen kamera, eftersom jag glömde den innan jag for av till jobbet). Vi varken dansade runt en midsommarstång, plockade sju blommor eller åt tårta. Men oj så trevligt vi hade ändå!

Under lördan och söndag, hängde jag kvar på jobbet med en massa vänner. Först med arbetskamrater och sedan med gamla vänner, sedan jag konfimerades -mina ledare mer exakt. K var uppe med pojkvännen, så vi passade på att ses. Hängde där till stägning och åkte massor! Sedan drog vi hem till henne och drack en cider och spelade kort. Tur att någon vill göra det med mig, hehe. En lång färd hem blev det. Slutade med att jag tog taxi hem. Lagom dyrt, men skönt att hinna somna, innan jag egentligen skulle varit hemma.

Nu till det denna veckas superbra start! Jag har inte kollat termometern ännu. MEN. Det är sol ute och jag är ledig idag! Detta har bara hänt en gång tidigare! Underbart! Så jag har slängt på klänningen jag fick från K och bege mig ut till studsmattan!

Ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela