Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Huvudvärk

Publicerad 2011-06-01 09:42:14 i Allmänt

Jag är ledig men vaknar strax efter 9, men huvudvärk. Tack för den. Idag har vi massor av saker som skall göras. Ska iväg till Kupolen, bland annat. Sedan skall vi grilla med vänner här uppe vi blir runt 6-9 stycken. Ska bli roligt att träffa alla tillsammans.

Igår fick jag se en av tjejernas nya hästar (eller mja. hon är barnvakt till den) och den är så söööööt! Hennes pojkvän var ute och joggade med den när vi gick till hagen, men sedan så kom dem och den oj jag dog lite smått. SÅ SÖT VAR DEN!


Så här söt är den, men detta är en lånad bild. Så det är inte ponnyn jag menar. TOM jag vågade klappa den. Så söt var den :D Har en liten rädsla för hästar, eller snarare en enorm respekt för djuren. Arbetar på att bli av med "rädlsan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela