Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Kom precis hem från jobbet

Publicerad 2011-06-11 23:37:27 i Allmänt

Och jag slutade egentligen 21.45. Fördröjning, missade färjan (däremot fick jag lite tid att "flörta in" mig hos en av mina vaktpojkar, erik kommer bli skitsur över att jag skriver det där) (Parantes2= detta är lite av ett interskämt, mellan mig och arbetskollegorna). Sedan har jag hunnit kolla facebook och nu bloggar jag.

Denna arbetsvecka är för min del slut nu. Ledig tills på tisdag, så det skall bli mysigt att få njuta av sommaren och tid med mitt hjärta, som kommer imorgon redan! Var ju ledsen som vanligt sist han åkte och nu har tiden flygit iväg. Känns inte som det har gått 10 dagar sedan han lämnade mig för en killhelg, med fiske och öl. Tycker det var taskigt att jag inte fick följa med. TJag tycker det är roligt att fiska. Om någon tar av fisken åt mig. Men jag är ju varken kille eller ölgillare så det var nog därför, jag fick stanna hemma. Och så jobbade jag ju.

Hoppas ni haft en fin helg! God natt på er


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela