Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

På min lediga dag sitter jag och pluggar

Publicerad 2011-06-06 14:35:09 i Allmänt

Men gör brors min sista uppgift. Eller jag har hjälpt honom. Berättade väl i princip hur han skulle göära allt. och så här blev resultatet. Detta gjorde jag 2 timmar. Ganska nöjd med tanke på tiden. De två sista sidorna har ju tagit enormt lång tid. Men denna är ju bara en skoluppgift på gymnasienivå. Så det krävs inte så mycket. Den ser enkel ut. Men nu är det gjort. Mindre kul att min första lediga dag har gått åt till plugg. Inget solande alls har det blivit. Men ska springa iväg till mamma nu och sola, är planen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela