Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Trött

Publicerad 2011-06-06 01:17:07 i Allmänt

Oj vilken helg. Fullt upp på jobbet. Lärt känna massor av nytt folk. Supermysig grillkväll med systrarna (grill + efterrätt och tjejkväll). Blev hemskjutsad av flickorna och ligger nu hemma i sängen och är lite trött. Önskar att mannen min skulle legat brevid. Men det kommer dröja en vecka. Har klarat tre dagar och de två kommande dagarna blir det till att sola. Är ledig. Jag SKA få färg. FAN om det blir dåligt väder rent ut sagt. Sedan jobbar jag bara onsdag-lördag och är ledig söndag när min kärlek kommer.

BTW, jag och pojken min har 10 månadersdag idag. Älskar dig! ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-06 13:16:47

Älskar dej med!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela