Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

X-men x4

Publicerad 2011-06-18 20:48:23 i Allmänt

Var på bio igår och såg den nya X-men filmen. SÅ SJUKT BRAAA! Bästa filmen jag sett på länge! När jag kom hem hade jag med mig de tre tidigare filmerna också. Hann se de två "första", sedan blev det för sent. Skulle ju upp och jobba. På tala om det. Jag var tvungen att åka hem från jobbet, eftersom jag mådde piss. Såg den X-men "the last stand" när jag kom hem. Var den enda jag inte sett tidigare. Egentligen har jag inte sett någon av filmerna från början till slut. Men nu är det fixat. Eftersom jag kom hem vid 15.30 från jobbet har det varit en lugn dag. Vilat lite och försökt krya på mig. Imorgon jobbar jag inte så länge och förhoppningsvis mår jag bättre.


En film jag verkligen rekomenderar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela