Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

1:a Mars

Publicerad 2011-03-01 09:01:11 i Allmänt

God morgon på er!

Jag har inte alls sovit bra och är helt seg. Vaknade precis av ett sms från mamma som tjatar på när jag ska flytta ut ur mitt rum. Vill inte tänka på det där eftersom jag inte vet vart jag ska göra av alla mina saker. Nu ska jag ju stanna i Stockholm också, eftersom jag fått jobb till oktober.

Kan ni förstå att det är första mars idag? Vi är alltså inne på månad tre redan! Två månader har jag klarat mig utan godis och chips. Med ett undantag. Jag åt chips i helgen. Nyårslöftet är ju inte att jag har förbud -bara att jag ska vänja av kroppen och sluta med det helt och hållet. Aldrig mer. Men det finns ett tillfälle jag måste få äta chips och det är när jag dricker alkohol. Och det är ju inte så att jag har något sug efter det annars. Men just då måste jag få i mig saltet. Inte samma grej med salt från jordnötter eller saltapinnar. hehe.


Karamell Kungen var min favorit, så det är bra att de nytt ut det nu. Dessutom, när kostade godiset 4.90 kr/hg liksom? Det är väl uppe i 7.90 nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela