Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Jag är en H&M-narkoman

Publicerad 2011-03-28 12:16:00 i Shopping

hehe. Fick en kommentar om mina nya kläder. Meningen var ju att visa vad vi båda köpt, inte för att vi direkt lyckades -så jag förstår.. Ni kan egentligen ta för givet att kläderna kommer från HM. Visst att kvaliteten inte är lika bra, men jag älskar verkligen deras kläder! Kan besöka en HM butik flera gånger i veckan om jag så kunde! Eftersom jag inte är pinnsmal gillar jag kan hitta fina kläder i normala storlekar -som är snygga och sitter bra. Och dessutom är i min prisklass.

  
ett linne 199:- , en kort klänning 99:- och en långklänning 199:- var det som fick komma med hem, här om dagen. Alla tre från H&M -de två sista är Divided.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela