Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Jönköping

Publicerad 2011-03-01 09:46:00 i Allmänt

Det var mer än två år sedan jag var i denna stad, för fest och killar. Denna gång för att min K bor där nere och jag ska hälsa på över helgen. Hon har bott där nere i snart ett halvår och eftersom vi pratar så ofta och jag nu vet i princip hur man går till Ica -utan att ha varit just där, så tycker jag att det är på tiden att göra ett besök. Jag ser fram emot det så sjukt mycket, men försöker att inte ha några förväntningar så att helgen blir extra grymm! Speciellt nu när jag har pengar att gå ut för (Tack älskling för 346 en-kronor).


Tyvärr har jag inte tagit denna bild, men hoppas på att kunna fotografera under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela