Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Kvällskul

Publicerad 2011-03-19 19:52:27 i Allmänt

Jag ska om en stund iväg och gå på bio med systrarna. Det blev en heldag. Har haft så roligt. Pratat och skrattat massor, precis som det ska va. Och skvallrat så klart ;) hehe

Sitter nu och kollar på maskeraddräkter. Erik och jag vill ha en maskeradfest (eller jag vill ha maskerad/tema...) Hittade lite roliga dräkter, men föedrar nog att slänga ihop något själv, så jag vet att det passar. Däremot blev jag lite inspirerad av detta par. Erik och jag skulle ju lätt kunna vara dem. Ser ni vilka det är?

Danny Last Scene Costume Black with Trousers and Top, Medium Sandy Last Scene Costume Black with Slim Leg Trousers Top and Belt, Medium

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela