Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Mannen bakar kakor och jag kritiserar

Publicerad 2011-03-09 21:34:48 i Allmänt

Finn fler än ett fel i våran relation. Haha, nedå. Men rubriken säger mycket. Dagen har spenderats ute på Djurgården, då vi besökte Aquaria. Sedan lunchade vi och åkte hem för att få en gäst. Innan hon kom började vi baka för att ha något att bjuda på. Gästen var Lovisa :) efter fika och prat skjutsade vi hem henne och gick sedan på middag hos far min. Tom efterrätt bjöds det på, lite onsdagslyx med jordgubbar tycker jag. I sommar blir det lyx varje dag tror/HOPPAS jag.

NU vill jag kolla på BB och mysa. Tidig kväll? Har gjäspat hela dagen, konstigt nog, så det kan det mycket väl bli.



Detta ätr inte våra kakor, men de såg ungefär ut så här innan de gräddades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela