Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Ny vecka, nya tag

Publicerad 2011-03-28 10:47:39 i Allmänt

som K sa när hon väckte mig idag. Egentligen var jag redan halvvaken pga ett sms från HM, med klubberbjudande. Får se hur glad min kille blir när jag säger att jag måste åka till HM igen.. ;) haha

Gårdagen var en ganska bra avslutning på en minst sagt händelserikvecka. Vi åkte till Gävle (9 mil bort) för att gå på Ikea. Kom hem med ny datastol, två växter, skyddsmatta och ett litet ställ för tandborstarna. Ni ska få se växterna de är så söta! Under kvällens gång lekte vi chaufför och hämtade vi upp en av min svägerska med vänninor och hennes barn. Sedan blev det över till vänner och mys framför tv:n.

Ska käka lite frulle och kolla på True Blood nu. Hörs!


Hoppas detta inte händer mig någon gång, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela