Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Tidinställt inlägg

Publicerad 2011-03-03 19:02:00 i Allmänt

För att vara ärlig så har jag sådana ganska ofta, men säger aldrig det ;)
Nu sitter jag på tåget som tar mig en bit ner till Jönköping. 5 timmar totalt kommer det ta och 2 byten, men det är det värt. K städar nog in i det sista eller gör en mumsig kvällsmacka som vi kan äta till en kopp thé (tradition) just nu. hehe



Denna bild är från hennes andra resa till Sunny Beach förra sommaren. Den lilla skiten åkte dit igen utan mig. Och hon kommer nog ge igen för att jag tog just denna bild. Fattar ni vilken awesome helg. Vi har inte träffats och umgått ordentligt egentligen sedan jag flyttade till Karlstad i november, förra året. Visst vi har setts några gånger -passat på när båda varit i Stockholm. Och vi har inte heller varit ute ordentligt sedan vi kom hem från Bulgarien.
K är den enda som förstår mig till 110%. Inteens min pojkvän förstår hur jag fungerar så som hon gör. Jag säger och gör dumma saker utan att egentligen tänka mig för och hon är den enda (möjligtvis Erik ibland) som förstår att jag inte menar något illa. Vi pratar om precis allt, verkligen allt. Denna helg kommer bli så rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela