Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Tittar resor

Publicerad 2011-03-08 14:55:04 i Allmänt

Det blir ingen promenad, för kallt. Var iväg en sväng för att tvätta bilen, eller snarare låta masiknen göra jobbet på bensinmacken. Nu sitter vi och dricker kaffe och kollar resor. Eftersom jag jobbar fram till i september kommer inte jag kunna åka iväg i sommar -tyvärr. Får hoppas på att vi hittar någon resa till hösten istället. Däremot tror jag iof att min man åker iväg själv med kompisarna i sommar. Men det får jag ta då...



Tillbaka till Sunny Beach?

Kommentarer

Postat av: kristin

Publicerad 2011-03-08 23:23:43

ville bara säga att när man söker på gloriousgirl på google så kommer din blogg upp först :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela