Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

En heldag med S

Publicerad 2011-05-26 20:34:13 i Allmänt

Blev det. Vi var ju och tränade som jag berättade tidigare. Sedan efter att vi fixat oss stack vi till SKHLM och shoppade lite. Kom hem med en fin present till mamma. ÅH! Ni ska få se efter söndag. Jag kommer lätt köpa liknande föremål till i höst. Sedan Så åkte vi hem till mig och lagade middag. Tur att han är kock. Extra smarrig middag! Nötfärsbiffar med ris, chilibea och sallad. Enkelt men så gott! Båda blev proppmätta, hehe... Efter middagen satt vi och pratade ett tag i solen. Jag följde honom till tuben och kilade sedan hem till far min.

Köpte ett par shorts till mig själv på rean inne på Bik Bok. Med tanke på mina former kan jag inte ha sådana där xxxs shorts (ni vet). Dessa är lite längre än kortkorta short, men man kan vika upp dem och det ser helt okej ut. Thighta över rumpa och ben -vilket aldrig händer så jag är jätteglad att jag hittade dem! Plus att pappa tvingade på mig pengar för dem när jag kom hem. "Jag köper ju inget till dig längre. Du är ju inte hemma lika ofta, så det blir inte som förr". Förklaringen han hade var ju stark. Snällt iaf :)



Detta är inte shortsen, mina är mörkare och har ingen hög midja. Dålig bild egentligen eftersom mina inte är så lika. Men ändå, hehe... Roligare med bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela