Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Ja - jag lever

Publicerad 2011-05-14 23:11:54 i Allmänt

Fick ett oroligt samtal av min pojke igår, som ville kolla om jag levde. Hade varken bloggat eller facebookat, plus ett samtal mitt inatten och inget sms när jag kommit hem... Iaf. Mina arbetspass har inte tillåtit någon tid framför en dator. Det har blivit sängen på en gång när jag kommit hem. Upp käka frulle och sedan göra sig i ordning innan avgång till jobbet. Kommer hem och sover osv... Snart är denna arbets vecka över, för min del. Imorgon blir det öppning (igen -men det är bara kul) och så slutar jag 18. Så skönt med två dagars ledighet och så kickoffen på måndagkväll.

Gissa vad, nu ska jag hoppa i säng! Skulle bara uppdatera bloggen och er då ;) Hoppas ni har en fin helg och inte dricker för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela