Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Jag hade en sådan bra dag

Publicerad 2011-05-02 23:46:11 i Allmänt

sedan förstöreds den och jag sitter och surar över ingenting.

Vi har shoppat, åkt bergochdalbana, gått på bio, ätit på restaurang och promenerat ute i kylan. Sedan när vi skulle iväg och hyra film vände allt. Sedan vi kom hem har jag tömt mitt gamla rum och flyttat upp det i rummet innan dess, så nu har jag inget riktigt rum. Sover i brors rum inatt. Kul..

BTW, vi såg Red Riding Hood. Gissa vem som grät i slutet?! JOOO erik haha, självklart var det jag. Annars skulle jag skrattat åt honom. Om han grät åt det slutet alltså. Annars får han gråta hur mkt han vill. Eller nja, när han behöver. Killar som vågar visa känslor är manligt!


I bilden påväg till JK förra helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela