Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Lite nya kläder

Publicerad 2011-05-27 14:47:42 i Shopping


Denna klänning kommer jag att få, förmodligen, och jag kan knappt vänta och se hur den sitter på. Fina K hade beställt den, men den var tydligen för stor. Tur att vi har varandra. Hon slipper ha kläder i överflöd och jag får kläder, hehe... :P

Annars då. Jag är ÄNTLIGEN KLAR med hemsidan. Nu skall rapporten färdigskrivas. Sedan skickar jag in skiten för granskning. Skulle gärna shoppa loss som belöning. Men månadens lön tillåter inte det. Får ju själva jobblönen nästa månad. Denna var från utbildningsdagarna.

Skönheterna nedan är bara drömmar

   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela