Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Träning avklarad

Publicerad 2011-05-24 10:24:50 i Allmänt

Jag håller mig till dealen. Till skillnad från någon annan. (Jag behöver iof detta mer...) Det har gått två veckor kanske? Stunt samma, jag vet när det slutar. Min huvudräkning är inte den bästa, hehe...

Nu blir det min favorit fulle -Special K med proviva! Bra start på dagen. Sedan skall jag försöka skriva lite på min raport och iväg till jobbet. Idag blir det ingen lång dag, vilket kommer bli ganska skönt. Däremot kommer det vara lite att göra med tanke på vädret. Får se hur vi roar oss denna dag! Vi brukar alltid lyckas komma på ngt :)



Gammal bild... Saknar att kunna ha håret i fläta.. Saknar längden. Stackars er, egentligen. Det enda jag tjatar om är mitt hår.. Hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela