Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Två arbetsdagar avklarade, två lediga dagar står på tur

Publicerad 2011-05-08 22:06:13 i Allmänt

Hemma och nyäten. Mätt och belåten. Kommar somna som en stock. Hoppas ni haft en fin helg och njutit av det fina vädret! Idag gick lite bättre än igår, så jag är nöjd över de två första arbetsdagarna. Mina "lediga" dagar kommer gå åt av att göra hemsidan... Hm. Vila ut kommer jag iaf att göra. Det förtjänar jag! :)

BTW, någon annan än jag som kollade på Det blir bättre med Linda Lampenius? Sista delen, då hon höll tal? Då var inte mina ögon torra. Åh...




På väg ner till jönköping. Inte kul att behöva vänta en vecka tills jag får träffa älsklingen igen :( Hade ju varit så underbart att krypa ner brevid honom nu. Bara få krama om min björn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela