Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Uppdatering för friends exposé

Publicerad 2011-05-10 11:24:49 i Allmänt

Jag vet att det börjar bli tjatigt. MEN detta måste ni höra. Ni som varit med ett tag och känt mig sedan gymnasiet. Ni vet att jag var småttkär i en (haha, jag vet precis vad ni tänker nu -vadå EN?!) MEN, en kille genom hela gymnasiet (det kanske fanns fler, men ni kommer förstå vem jag menar). Han har tidigare svarat på en fråga och idag upptäckte jag att han svarat på en till. Måste stryka under att detta inte förändrar NÅGOT med hur jag känner för min pojkvän, tycker bara detta är så jävla komiskt -rent ut sagt! HAHA, läs själva och se.

Kommentarer

Postat av: erik

Publicerad 2011-05-10 13:19:40

å vem är det då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela