Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

God morgon eller något

Publicerad 2011-11-21 11:35:42 i Allmänt



En gammal bild, men det är typ såhär jag känner mig. Oj vilken helg det varit. Kändes bra att ha den fullspeckad, eftersom Erik var borta. Saknar honom lite mindre, när jag får göra saker. Igårkväll var jag på bio med S och kollade Twilight igen, hehe.. Kom hem och börjar kolla på lite serieavsnitt. Tjugo över 2 (idiot!) stänger jag av datorn och försöker somna. Eller ja. Jag Kollar igenom min mobil på bilder och sms. Går jättebra att somna då.

Vaknar strax efter 9, och tänker "va bra", jag skulle behöva gå upp eftersom jag ska iväg. Men nej, jag vänder mig om och somnar om. Vaknar sedan att mamma skriker på mig " DU MÅSTE GÅ UPP NU!". Skönt att kommit hem till huset.... Åh. Kan inte allt bara falla på plats, så jag slipper må så här och börja leva?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela