Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

M Å S T E S H O P P A!! abstinens....

Publicerad 2011-11-12 12:23:23 i Allmänt

Vaknade för över två timmar sedan och gissa vad jag hunnit med? Inget. Har inte ens fått i mig ngn frukost. Har bara suttit framför klädhemsidor och klickat hem kläder. Eller jag har inte slutfört det, för jag ska försöka övertala min man om att vi ska åka till Kupolen och shoppa, så jag kan pröva kläderna. Om jag inte lyckas med det eller inte hittar dessa klädesplagg så ska jag beställa hem dem. Kommer inte ihåg senast jag shoppade. I sverige, kanske jag ska tillägga. Blev ju lite i Turkiet -en plånbok, två väskor för eget bruk och lite kläder till min familj.. That's it. Shoppade mest med min man. Han kom hem med en ny garderob, skulle man nästan kunna säga.

Hoppas han är på bra humör idag, han jobbar ju trots allt bara till 14 och har fått morgondagen ledig, så vi kan umgås med hans syster och man. Vi ska ha vuxenkväll. Eller mja, deras barn kommer vara med. Men vi ska spela spel och dricka lite vin och männen öl. Vi var på systemet igår och handlade. Tror Erik kom hem med 4 sprit flaskor (han betalade iof en som var åt mig) och 6-7 öl och betalade hur lite som helst, bra investering. Hans barskåp är ju tomt nu. Och ska kanske berätta att han inte pratar om ngt annat än Long Island Icetea, som han blev kär i, i Turkiet. Därför köptes många olika spritsorter..

Om vi åker iväg kommer min dag vara förgylld, hehe. Kommer bli en toppendag!

Älskar dig mest av allt, Erik... ;)



Visst är dem fina!!! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela