Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Saknar min dator redan

Publicerad 2011-11-23 12:45:23 i Allmänt

Den lämnades in på service igår och det kommer ta 2-3 veckor innan jag får tillbaka den! AHHH. Saknar den mest, för att jag vet att alla mina program (adobe) och bilder förmodligen kommer försvinna. Men det är för det bästa. Fick ju laptopen i födelsedagspresent, 2 månader sedan, och att tangentbordet cpar upp sig är ju pinsamt. Måste trycka flera gånger och hårt ibland för att det ska registreras..!

Saknar mina grönan vänner också, så idag ska jag träffa M och på fredag I. Kanske hinner med R också, om han inte jobbar för sent. De har ju precis öppnat ny butik och sist jobbade han ett 17-timmars pass.



Hittade min ipod här om dagen och gick igenom gamla bilder som jag ahde i den. Det här var ettan gymnasiet och jag tyckte jag var tjock då. Vafan är jag nu isf? SUMOBROTTARE!!? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela