Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Bikiniwanties

Publicerad 2011-10-04 21:29:04 i Allmänt



Åker ju på lördag och måste skaffa mig en till bikini innan vi åker. Har ingen lust att ha ett bikinipar med mig, under 14 dagar.... Ni förstår nog själva. Fick ju massa presentkort på HM i b-day present och hittade dessa, faktiskt ganska snygga och nästan alla på rea. Får bara åka runt som en tok och leta efter bikinis. Jag är ju typ dubbelt så stor som dem på bilden (okej lite överreaktion, men...). De är säkert hemska.. Vi får väl se. Nu vet jag att det finns snygga ute iaf!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-05 09:27:58

haha huuuuuuuur kunde du hitta den!? :D fast nu har ju jag hittat din blogg oxå.. [;

Postat av: Lucas Gustavsson

Publicerad 2011-10-05 12:16:28

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela