Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Hittade ett brev som jag skrev till mig själv, dagen efter studenten

Publicerad 2011-10-26 15:21:51 i Allmänt

"Hej Madeleine!

Jag blev precis uppmanad till att skriva ett brev till mig själv, så nu kör vi!

Det är dagen efter din student. Det känns så otroligt. Efter 13 års utbildning är du klar med grunden. Blandade känslor. Förvirring, lycka, saknad, lättnad -jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Jag har inga oroliga känslor för jag vet att allt kommer att lösa sig till slut. Följ din dröm och bevisa att du kan lyckas som fotograf (om du inte hittar en ny dröm såklart). Ge inte upp, för jag vet att du kan. Du är tillräckligt envis - kämpa även fast det är svårt!

Låt inte killarna ta upp all din tid. Du har träffat alldeles för många idioter, som sårat dig. Du kommer hitta någon, inom sin tid. Leta inte! Du vet vem den rätta är när du träffar honom. Han kommer att uppskatta och älska dig för den du är. Han kommer förstå sig på din sjuka humor och se vilkan fin person du är! Allt kommer att falla sig till rätta.

Nu har du kämpat i tre år på gymnasiet, gått ut med strålande betyg. NJUT AV SOMMAREN! Du klarade av att arbeta på Guldfynd det sista halvåret och samtidigt klara av skolan och få de betyg du fick -du ska vara stolt över dig själv! Du fick tom stipendium, för skolans karaktärselev (en av två iaf). Det är fantastiskt! Jag vet att det kom som en chock, men kan du förstå att de valde ut dig!? Det betyder att du gjort avtryck. Va stolt!

Älskade Madeleine, du är underbar -Glöm Aldrig Det!!"


Gissa vilken boost jag fick när jag läste detta. Det behövdes verkligen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela