Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Söndags-städning klar!

Publicerad 2011-10-02 12:44:10 i Allmänt

Hoppas inte Erik läser det här bara. Vill att det ska bli en överraskning. Vi hade bestämt att vi skulle städa och rensa lägenheten idag, men jag fick ett ryck och körde städning av hela lägenheten. Det blev ingen storstädning, eftersom vi ändå måste rensa och då kommer det komma fram en massa skit. Men bänkarna i köket är rena, dammet bakom diverse möbler borta, damsugaren har använts flitligt och så har jag skurat. Sist men inte minst så är jag också tvättade. Haha. Ikväll ska jag och några kompisar spela Bingolotto. Jag spelade det jämnt med pappan min, när jag var liten. Men nu var det säkert 7-8 år sedan sist. Så håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela