Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Sjukt sjuk

Publicerad 2011-09-11 17:14:56 i Allmänt

Hostar, nyser, snorar, det river i halsen, hemsk huvudvärk och öm i kroppen. Ont i örona har jag också. Vilken tur att jag har en kille som tar hand om mig så väl. Nu fick jag världens blick av honom. Men det var en pik, så vi får väl se hur denna dag slutar. Ska upp i Dalarna och bo hos erik ett par dagar. Försöka bli lite frisk och plugga.Jobbar först på torsdag igen.

Skulle egentligen jobbat idag, men sjukanmälde mig eftersom jag knappt har någon röst och så förkyld. (Det är väl iof en del att vara förkyld-rösten pajjar...) Var iväg till SKHLM, för att handla medicin och passade på att köra 50 minuter inne på HM. Erik köpte en varmare jacka och jag en skinnjacka, kofta och pannband. Så glad.

BTW, bloggar från MIN egna laptop. Som jag fick i födelsedagspresent av far min. Kan ju tillägga att jag fick hur mkt fina presenter som helst! Smyckesskrin, extern blixt, parfym, pengar, presentkort m.m.




Älskar att de lyckades ta olika kort. Tre av födelsedagspresenterna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela