Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

En helhelg med Schedins + jobb

Publicerad 2012-04-16 10:46:19 i Allmänt

I fredags var vi å hämtade upp E på Arlanda. Ett kärt återseende som fick ögonen att vattnas. I Lördags var det Välkommenhem-middag med Törneryds och Vålviks plus några fler. Supergod middag och en liten efterrätt och massa skratt. Igår åkte jag iväg till Enskede, direkt efter att ha vaknat, för att umgås med systrarna. Drog iväg till Sickla för att shoppa lite, men vi gick mest runt och tittade i affärerna. Sen fick vi titta på bilder och videos från resan. Å jag är inte liite avis! Jag har faktiskt fortfarande lite svårt att förstå att hon är hemma och inte ska åka vidare.

Varvat med allt socialt har jag jobbat hela helgen. Utbildning i fredags och jobb lör+ sön. Igår kom det några grönalundare till jobbet som jag nästan aldrig pratat med, men kände igen -så var tvungen att fråga. De blev först förvånade att jag hade koll eftersom vi inte jobbar inom samma område, men glada. Ikväll skall det jobbas igen. Bara 7 pass kvar innan Grönan nu. Längtar så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela