Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Utbildningsdag

Publicerad 2012-04-18 19:07:45 i Allmänt

Jag och en kollega kom fram till att efter över 7 timmar på en utbildning har vi inte lärt oss ngt nytt. Haha! Det var mest genomgång/repetition av sånt vi redan kan/vet och sedan föreläsning. Men lättförtjänta pengar om vi säger så! Av de 7 sista dagarna har jag jobbat 6 och är nu ledig tills söndag. Ska bli härligt eftersom min älskade pojk kommer imorgon! Tror jag ska ta och se någon film på eftermiddagen och sedan möta upp honom. Finns lite filmer som jag vill se. Lika bra att man pluggar på lite för jobbet.

På tala om ngt helt annat. Tycker mitt hår växt en del sedan jag klippte det. Det var ju 10 månader sedan sist. Hoppas på att det växer som ogräs i sommar! Saknar min gamla längd från gymnasiet och funderar på att bli blondie igen... (?!)

 
Studenten -> till juli 2010


Klippte superkort i juli förra året och nu ser det ut så här..



Det ville inte riktigt sammarbeta och ja, jag vet att mitt sk "rum" ser för jävligt ut. Gissa varför jag får ångest så fort jag kommer till Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela