Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Jag är inte beroende

Publicerad 2012-02-13 10:14:25 i Allmänt

av min pojkvän. Han är min andra hälft och det är därför jag saknar honom så extremt mycket när jag inte är med honom. Jag vet at det inte dröjer länge tills vi ses igen. Det är bara så att jag inte vill vara ifrån honom.

Denna vecka nalkas jobb. Första riktiga arbetsveckan på SF. Hoppas det får mig på andra tankar, så att tiden går undan och jag får vara med min karl igen, hehe. Har ju sökt jobb uppe i G-berg och vill inget hellre än att få det så vi kan flytta ihop på riktigt. Jag har ju mina saker där och Sthlm känns inte riktigt som hemma för mig längre. Lär sitta på första bästa tåg på lördag morgon om jag känner mig själv rätt, haha.




Världens finaste pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela