Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Jobbveckan som blir inställd

Publicerad 2012-02-27 11:57:48 i Allmänt

Känner mig krasslig och fick därför vara hemma mån-onsdag. Vi inte bli sjuk igen. Och 12 timmars pass alla dagar är ingen bra förutsättning. Har jobb på fredag-lördag också, får se hur jag mår tills dess. -Dessutom! Så ramlade jag igår... Slog i knät och var iväg till sjukan för att kolla. Som tur var, var det inget. Bara svullnad och jävligt ont. Fick KÖPA (?!) ett par kryckor eftersom Erik jobbar denna vecka och jag måste ju kunna ta mig fram. Igår kunde jag inte stödja på benet. Överhuvudtaget. Tog alvedon innan sovdags och har kunnat sova i natt iaf. Lite bättre i benet och kan sätta ner foten mot golvet, men mer än så går ej. Hoppar runt här i lägenheten och tycker lite synd om grannen nedanför, haha. Duns, duns, duns.. Nu ska jag kika på BB och vila benet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela