Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Uppdatering i garderoben

Publicerad 2012-02-09 18:08:54 i Allmänt

Har blivit så otroligt tråkigt här. Sämst på att uppdatera och gör inte mky roligt. Däremot var vi å shoppade lite igår. Min CG-jacka blev ju snodd i januari och eftersom det inte ser ut att bli så mycket varmare, här framöver behövde jag en ny. Så vi drog iväg till Kupolen, i Borlänge och hittade en. Tydligen ett bra märke som har bra kläder, enligt ena svägerskan. Hade kostat 1800 men var på rea för 500 spänn. Hur bra kap som helst! Kom dessutom hem med byxorna och tröjan till vänster. T-shiten plockades hem för ngn vecka sen tillsammans med skorna. Som ni ser är det kläder jag visat förr. Nu tillhör den mig bara, hehe.

Ska över till svägerskan här om en stund. Mannen min och hon ska kika på hockey och jag och barnen ska spela monopol. Whoop whopp. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela