Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Lång dag

Publicerad 2012-03-06 18:49:44 i Allmänt

Uppe innan 10 och var i bilen innan 12. Vi åkte till Borlänge och letade efter allt. Tyvärr så hade caféset:et inte kommit och trägolvet gått ur sortimentet. Så vi köpte svart plastgolv. Lite tråkigt, men det får duga. Kan bli ganska fint. Bättre än mossan vi har nu, haha. Jag funderar på om jag ska försöka bygga ihop en låda/bänk, istället för stolarna. Tror det kan vara fint att ha på ena kortsidan och sedan en finare fotölj och ett bord därimellan.

Vi gick runt i Kupolen och jag blir så ledsen. Hittade inte mkt. Men det jag tyckte var riktigt fint och verkligen skulle vilja ha, passar så klart inte. Har småshoppat annat. Mest mat och sen lite dataprylar. Nu kan jag sitta i soffan och surfa. Ska utmana Erik på skissa å gissa sen!

När vi väl kom hem så ställde jag mig å lagade middag och nu ligger vi båda utslagna på soffan. Kommer nog bli en tidig kväll..


Nu börjar det närma sig vår! Wiiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela